Αθλητισμός

Παραολυμπιακοί Αγώνες: “Χάλκινο” για την Ελλάδα στα μεικτά ζευγάρια BC3 στο μπότσια

Δέκατο μετάλλιο για την Ελλάδα στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Τόκιο ανέβηκε η μεικτή ομάδα στο μπότσια από τους Γιώργο Πολυχρονίδη, Αννα Ντέντα και Αναστασία Πυργιώτη.

Η Εθνική έφτασε στο βάθρο στα μεικτά ζευγάρια BC3 και πανηγυρίζει το 10ο μετάλλιό της στη Διοργάνωση. Στον ημιτελικό οι Πολυχρονίδης, Ντέντα και Πυργιώτη ηττήθηκαν με 5-1 από την Ιαπωνία και κλήθηκαν να παίξουν με το Χονγκ Κονγκ στον μικρό τελικό. Εκεί δε συνάντησαν καμία δυσκολία και επικράτησαν με 7-0.

Nα σημειωθεί πως αυτό είναι το έκτο μετάλλιο για τον Πολυχρονίδη στην καριέρα του σε Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.