Ιστορίες

Τεύχος ορόσημο: Το Teen Vogue κυκλοφορεί με τρία εξώφυλλα όπου ποζάρουν μοντέλα με αναπηρία

Η Teen Vogue είναι το τελευταίο περιοδικό που αποφάσισε να εστιάσει στην διαφορετικότητα, φιλοξενώντας για πρώτη φορά στο εξώφυλλο τρία μοντέλα με ειδικές ανάγκες.

Το τεύχος Σεπτεμβρίου με τίτλο «The New Faces of Fashion» κυκλοφορεί με τρία διαφορετικά εξώφυλλα στα οποία πρωταγωνιστούν η Jillian Mercado, η οποία πάσχει από μυϊκή δυστροφία, η Mama Cax, η fashion blogger με το τεχνητό πόδι και η με σύνδρομο Down Chelsea Werner. Και για να γράψει το cover story για τις τρεις γυναίκες το περιοδικό επέλεξε την Keah Brown, μια 26χρονη δημοσιογράφο με εγκεφαλική παράλυση.

«Όταν είσαι άτομο με κάποια αναπηρία, το να νιώθεις πως ο κόσμος σε κοιτάζει ή σε κρίνει είναι μια από τις πιο έντονες εμπειρίες», γράφει η Keah, εξηγώντας στη συνέχεια πώς κάθε ένα από τα τρία μοντέλα μπήκε στην βιομηχανία της μόδας, η οποία κάθε άλλο παρά αναδεικνύει την διαφορετικότητα.

Στη δική της ιστορία, η 30χρονη Jillian παραδέχεται πως συνήθιζε να κρύβει τον αληθινό εαυτό της επειδή δεν υπήρχε κανείς στη μόδα που να την αντιπροσωπεύει.

«Δεν υπήρχε κανείς που να μου μοιάζει σε κανένα περιοδικό ή mainstream μέσο ενημέρωσης. Με απέκλειε από κάτι για το οποίο ήμουν παθιασμένη», λέει η Jillian, που στα social media έδειχνε μόνο το πρόσωπό της, κρύβοντας το υπόλοιπο σώμα.

Ωστόσο, μια μέρα αποφάσισε πως το σώμα και η αναπηρία της δεν ήταν που έπρεπε να κρύβει. «Είπα μέσα μου, “Αρκετά”. Θα αγκαλιάσω αυτό που είμαι», προσθέτει.

Σήμερα εκπροσωπείται από το πρακτορείο μοντέλων IMG και έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές διαφημιστικές καμπάνιες, ανάμεσά τους για τις εταιρίες Nordstroms, Target, Diesel και Olay. Επίσης έχει ποζάρει με δημιουργίες της Beyonce για το σάιτ της τραγουδίστριας.

Η Cax, μπλόγκερ και ακτιβίστρια, έχει συμμετάσχει σε καμπάνιες των Tommy Adaptive, ASOS και Wet N Wild, όπου περήφανα δείχνει το ακρωτηριασμένο πόδι της αντί να το κρύβει από τις κάμερες.

«Νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάζεις άτομα με ειδικές ανάγκες επειδή υπάρχει κόσμος εκεί έξω στην ίδια κατάσταση, οι οποίοι αγοράζουν προϊόντα αλλά ποτέ δεν βλέπουν να εκπροσωπούνται στη μόδα», είπε στο περιοδικό.

Το μπλογκ της σχετικά με τη μόδα και την διαφορετικότητα γίνεται με τα χρόνια ολοένα και πιο δημοφιλές λόγω του πόσο ειλικρινής και ευθύς είναι σχετικά με το προσθετικό μέλος στο σώμα της.

Το τρίτο μοντέλο της Teen Vogue είναι η 25χρονη Chelsea Werner που έχει σύνδρομο Syndrome. Τον περασμένο Αύγουστο πόζαρε με την Παραολυμπιονίκη Aly Raisman για μια καμπάνια της εταιρίας εσωρούχων Aerie.

Η Chelsea είχε επιλεχθεί τότε μετά από ένα βίντεο, που είχε στείλει η ίδια, περιγράφοντας τον εαυτό της ως «δυνατή και περήφανη». Η καμπάνια είχε πολύ θετικό αντίκτυπο στους καταναλωτές.

Πηγή
LIFO
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button