Διατροφή

Πράσινη σαλάτα με κοτόπουλο, παρμεζάνα και κρουτόν

Θερμίδες (ανά μερίδα):
508
Μερίδες:
2 άτομα
Χρόνος Μαγειρέματος:
10 λεπτά

 

Μερικές φορές χρειαζόμαστε ένα υγιεινό, γρήγορο γεύμα που να μπορεί να ετοιμαστεί μέσα σε λίγα λεπτά. Αυτό δε σημαίνει πως χρειάζεται να συμβιβαστούμε φυσικά ως προς τη γεύση!

Μια από τις καλύτερες και πιο νόστιμες επιλογές για τέτοιες στιγμές είναι αυτή η υπέροχη σαλάτα με κοτόπουλο, παρμεζάνα και κρουτόν.

Πρόκειται για μια λαχταριστή συνταγή για σαλάτα, που μπορούμε να εκτελέσουμε με αρκετούς τρόπους. Αν έχετε πάνω από 5 λεπτά στη διάθεσή σας, μπορείτε να ετοιμάσετε το κοτόπουλο σε ένα τηγάνι με ελάχιστο ελαιόλαδο και μια σκελίδα σκόρδο. Αυτή είναι η πιο νόστιμη εκδοχή της συνταγής αυτής και προσθέτει μόλις 5 λεπτά ακόμα στο συνολικό χρόνο μαγειρέματος. Τα καλά νέα όμως είναι πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε μαγειρεμένο κοτόπουλο (ψητό, βραστό, σούβλας). Έτσι μπορείτε να αξιοποιήσετε και κοτόπουλο που τυχόν σας έμεινε από προηγούμενο γεύμα:)

Τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου πιάτου είναι πολλά: είναι ευέλικτο, οικονομικό, ελαφρύ, χορταστικό, πολύ υγιεινό και φυσικά πανεύκολο να ετοιμαστεί!

Η προσθήκη μαρουλιού, παρμεζάνας και κρουτόν θα θυμίσει σε πολλούς την σαλάτα Σίζαρ, εδώ όμως δε θα προσθέσουμε αυγό ή σάλτσα Worcester που έχει η αυθεντική Σίζαρ ή μπέικον που συχνά συναντάμε στην Ελλάδα. Αντίθετα, θα προσθέσουμε μια υπέροχη σκορδάτη βινεγκρέ με μπαλσάμικο και λίγη κόκκινη πιπεριά η οποία δίνει μια φρέσκια και κάπως φρουτώδη γλυκιά γεύση στη σαλάτα. Τα λαχανικά μας μόλις «παντρευτούν» λοιπόν με το ντρέσινγκ αυτό θα έχουν υπέροχη, πεντανόστιμη γεύση!

 

Όπως και με το κοτόπουλο, τα κρουτόν μπορεί να είναι έτοιμα από πριν (ή και αγορασμένα), αλλά συστήνουμε και πάλι αν έχετε λίγο χρόνο επιπλέον να ετοιμάσετε μερικά φρέσκα με ψωμάκι που σας έχει περισσέψει. Η γεύση τους θα είναι πολύ καλύτερη και δεν είναι καθόλου δύσκολο να τα φτιάξετε. Δείτε τα tips στο τέλος της συνταγής και θα ανταμειφθείτε με την πολύ ανώτερη γεύση τους για τον κόπο σας να τα ετοιμάσετε!

Κρατήστε αυτή τη συνταγή στα υπόψη αν έχετε καλεσμένους. Είναι εξαιρετική για κάθε τέτοια περίσταση και είναι επίσης ένας εύκολος τρόπος να κάνετε τα παιδιά σας να φάνε με ευχαρίστηση τα λαχανικά τους 🙂

Συστατικά:

– 250γρ κοτόπουλο φιλέτο (στήθος)
– 170γρ (4-5 μεγάλα φύλλα) μαρούλι κλασσικό, κομμένο
– 200γρ κόκκινη κλασσική πιπεριά, καθαρισμένη από τους σπόρους και κομμένη σε τετραγωνάκια (μπρουνουάζ)
– 1 φλιτζ. κρουτόν
– 1 σκελίδα σκόρδο, λιωμένη
– 80γρ παρμεζάνα, σε νιφάδες ή τριμμένη

Για το ντρέσινγκ:

– 1 σκελίδα σκόρδο, λιωμένη
– 60ml (4 κ.σ. /  1/4 φλυτζ.) εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο
– 15ml (1 κ.σ.) μπαλσάμικο
​- αλάτι, πιπέρι

 

Προετοιμασία: 
Κόβουμε το στήθος στη μέση κατά μήκος. Στη συνέχεια το κόβουμε σε φέτες πάχους περίπου 1.5 εκ..

Σε ένα μέτριο μπολ προσθέτουμε το ελαιόλαδο , το μπαλσάμικο , το σκόρδο, αλάτι και πιπέρι.

Ανακατεύουμε καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν  και προσθέτουμε το μαρούλι και την πιπεριά. Ανακατεύουμε καλά να πάει παντού το ντρέσινγκ.

Προσθέτουμε το σκόρδο και 2 κουταλιές ελαιόλαδο σε ένα καλό αντικολλητικό τηγάνι και το τοποθετούμε σε μέτρια φωτιά . Μόλις το σκόρδο αρχίσει να τσιτσιρίζει προσθέτουμε το κοτόπουλο  και μαγειρεύουμε για 4-5 λεπτά, ανακατεύοντας συχνά για να μαγειρευτούν καλά τα κομματάκια του κοτόπουλου και από τις 2 πλευρές. Στη συνέχεια τα αφαιρούμε και τα αφήνουμε να ξεκουραστούν τυλιγμένα σε αλουμινόχαρτο όσο εμείς θα ετοιμάζουμε τη σαλάτα.

Προσθέτουμε σε μια σαλατιέρα το μείγμα μαρουλιού-πιπεριάς-ντρέσινγκ στο κάτω μέρος. Από πάνω προσθέτουμε την παρμεζάνα και τα κρουτόν. Τέλος προσθέτουμε το κοτόπουλο και σερβίρουμε.

Καλή όρεξη!

Tips:

1. Μπορείτε επίσης να ψήσετε το κοτόπουλο για 8-10 λεπτά στο γκριλ αν δε θέλετε να ψήσετε στο τηγάνι.

2.Για να φτιάξετε τα δικά σας κρουτόν: Προσθέστε ελάχιστον ελαιόλαδο και λίγο λιωμένο σκόρδο σε ένα βαρύ αντικολλητικό τηγάνι και βάλτε το σε μέτρια φωτιά. Ψήστε οποιοδήποτε ψωμί έχετε, κομμένο σε κυβάκια, για 6 λεπτά περίπου, ανακατεύοντας συνέχεια, μέχρι να ροδίσει.

3.Μπορείτε να δοκιμάσετε τη σαλάτα αυτή και με ψητές πιπεριές Φλωρίνης αντί για φρέσκια κόκκινη πιπεριά, για να δώσετε μια διαφορετική γεύση.

 

Πηγή
www.littlecookingtips.com
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Συνέχεια
Close