Επικαιρότητα

Θεσσαλονίκη: Έψαλε το “Τη Υπερμάχω” στο προαύλιο του Ναού και οι πιστοί συμμετείχαν από τα μπαλκόνια (VIDEO)

Μια συγκινητική στιγμή έζησαν οι κάτοικοι της Μενεμένης στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Παρασκευής.

Ο ιερέας του Ιερού Ναού της Αγίας Παρασκευής, θέλοντας να εμψυχώσει τους πιστούς έψαλε το «Τη Υπερμάχω» από το προαύλιο του Ναού.

Οι πιστοί συμμετείχαν και αυτοί από τα μπαλκόνια τους ψάλλοντας μαζί με τον ιερέα.

«Η Παναγιά να μας σκεπάζει. Τώρα που δοκιμάζονται όλα, η πίστη μας, η ελευθερία μας, να καθίσουμε ενωμένοι μέσα στην ενότητα της πίστης, της υπομονής, της υπακοής, μέσα στο σπίτι μας μας και το σπίτι μας να το κάνουμε εκκλησία, Ναό του Θεού προσευχόμενοι για τον εαυτό μας, για τους συνανθρώπους μας για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές μας, για τους στρατιώτες και τους αστυνομικούς μας, που δίνουν και αυτοί την δική τους μάχη. Ο Θεός να μας ευλογεί. Μην φοβάστε αδελφοί μου, όλα θα περάσουν», ανέφερε στο μήνυμα του προς τους πιστούς.

Δείτε το βίντεο που αναρτήθηκε στο Facebook:

Πηγή
www.thestival.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.