Επικαιρότητα

Γιατρός το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού στην Καλαμάτα

Κινητοποίηση έχει σημάνει στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, καθώς επιβεβαιώθηκε το πρώτο κρούσμα κορονοϊού στη Μεσσηνία.

Πρόκειται για γιατρό της Καρδιολιγικής Κλινικής, ο οποίος βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό. Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη σύσκεψη του διοικητή του Νοσοκομείου Γιώργου Μπέζου με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τα μέτρα που θα ληφθούν από εδώ και πέρα στο χώρο.

Πηγή
www.parapolitikaargolida.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.