Επικαιρότητα

Λαμία: «Το πιο όμορφο γράμμα για τον Άϊ Βασίλη» από παιδιά με αναπηρία (video)

Μάγεψαν το κοινό της Λαμίας, τα παιδιά του Κέντρου Διημέρευσης και Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αναπηρία Φθιώτιδας, στη Θεατρική Παράσταση «Το πιο όμορφο γράμμα για τον Αι Βασίλη»

που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο Λαμίας.

Οι πρωταγωνιστές της Παράστασης, τα 80 παιδιά του Κέντρου, έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, χορεύοντας και τραγουδώντας χριστουγεννιάτικες μελωδίες, ενώ εισέπραξαν το πιο ζεστό χειροκρότημα από όσους βρέθηκαν εκεί.

Πηγή
tvstar.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.