Επικαιρότητα

Φάρμα Κουκάκη: Κάνει δωρεά μία πλήρη ΜΕΘ στο ΑΧΕΠΑ λόγω του κορωνοϊού

Σπουδαία πρωτοβουλία από την εταιρεία της Βόρειας Ελλάδας

Μία σπουδαία πρωτοβουλία ανέλαβε η εταιρεία από τη Βόρεια Ελλάδα, Φάρμα Κουκάκη, δωρίζοντας μία ΜΕΘ στο ΑΧΕΠΑ που είναι νοσοκομείο αναφοράς για τον κορωνοϊό.

Όπως αναφέρει η εταιρεία:

Με αίσθημα ευθύνης στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας και ο κοινωνικός ιστός της, συμβάλλουμε στην προσπάθεια του Εθνικού Συστήματος Υγείας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, προβαίνοντας σε δωρεά μίας πλήρους Ηλεκτρικής Κλίνης Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Βαρέως Τύπου, τελευταίας τεχνολογίας, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης.

Ευχόμαστε στο σύνολο του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, υπομονή και δύναμη στο δύσκολο έργο τους και ελπίζουμε η ελάχιστη αυτή προσφορά να βοηθήσει στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της κρίσης.

Πηγή
alithinesgynaikes.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.