Επικαιρότητα

«Ευαγγελισμός»: Tέλος για 2 εβδομάδες όλα τα επισκεπτήρια – Σχεδόν 100 υγειονομικοί νοσούν από κορωνοϊό

Σε κατάσταση συναγερμού έχει τεθεί η διοίκηση του νοσοκομείου – . Οι υγειονομικοί που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό τέθηκαν σε καραντίνα ενώ λόγω της διασποράς έχουν νοσήσει και άλλοι εκτός νοσοκομείου

Απαγορευτικό δύο εβδομάδων στο επισκεπτήρια του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» αποφάσισε να βάλει η διοίκηση του νοσοκομείου έπειτα από τον εντοπισμό κρουσμάτων κορωνοϊού στο υγειονομικό προσωπικό. Συγκεκριμένα νοσούν 92 σε σύνολο 3.400 εργαζομένων.

Μάλιστα αύριο Τρίτη οι νοσούντες υγειονομικοί σε καραντίνα θα είναι 97.

Την ίδια ώρα αποφασίστηκε να μην επιτρέπεται η είσοδος στους ιατρικούς επισκέπτες.

Οι υγειονομικοί που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό τέθηκαν σε καραντίνα ενώ λόγω της διασποράς έχουν νοσήσει και άλλοι εκτός νοσοκομείου.  Σημειώνεται πως κρούσματα έχουν βρεθεί και σε συγγενείς ασθενών που νοσηλεύονται στις κλινικές του νοσοκομείου.

Πηγή
www.protothema.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.