Επικαιρότητα

Αγρίνιο: “Πάρκαραν” τους μπλε κάδους σε χώρο για ΑμεΑ!

Το συγκεκριμένο πεζοδρόμιο στην οδό Αναστασιάδη στο Αγρίνιο το έχουμε αναδείξει ξανά όταν τα σκουπίδια σχημάτιζαν έναν μικρό λόφο. Φαίνεται πως εξακολουθεί να βρίσκει τρόπο το συγκεκριμένο σημείο να παραμένει στην επικαιρότητα των συμπολιτών μας.

Κάμποσες αναρτήσεις στα social media από χθες, ανάμεσά τους και ενός ΑμεΑ συμπολίτη μας, καταδεικνύουν ότι η λύση που δόθηκε για τα χαρτιά και τα ανακυκλώσιμα είδη ήταν μάλλον «στο πόδι».
Κι αυτό γιατί μπήκαν, μεν, τρεις μπλε κάδοι για να εξυπηρετηθούν τα καταστήματα γύρω αλλά μπήκαν σε χώρο στάθμευσης για ΑμεΑ!

Είναι χαρακτηριστική η δηκτική παρατήρηση γνωστού Αγρινίου που λέει « δήμαρχε Αγρινίου, τον Δήμο Αγρινίου ποιός θα τον γράψει για το παράνομο παρκάρισμα των κάδων απορριμμάτων στο χώρο των ΑΜΕΑ;».

Καλή ερώτηση και σε αυτές τις περιπτώσεις είναι και πολύ εύκολη η απάντηση. Η δημοτική Αστυνομία το πρωί και η κανονική Αστυνομία τις άλλες ώρες. Η κλήση είναι κλήση, όποιος κι αν ευθύνεται…

Πηγή
www.agrinionews.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.