Επικαιρότητα

Ένοχος γιατρός στο ΠΑΓΝΗ για σωματική βλάβη σε ασθενή

Ποινή φυλάκισης 6 μηνών επιβλήθηκε χθες σε γιατρό που κρίθηκε ένοχος σε δεύτερο βαθμό για την κατηγορία της σωματικής βλάβης από αμέλεια σε βάρος 42χρονης μητέρας, η οποία έμεινε ανάπηρη μετά από επέμβαση στο ΠΑΓΝΗ.

Το Δικαστήριο του αναγνώρισε επιπλέον το ελαφρυντικό της καλής διαγωγής για μεγάλο χρονικό διάστημα μετά την πράξη.

Πρωτόδικα, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ηρακλείου είχε καταδικάσει τον γιατρό σε ποινή φυλάκισης 8 μηνών, αναγνωρίζοντάς του το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου.

Πηγή
www.cretanmagazine.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.