ΆρθρογραφίαΕπικαιρότητα

Πόση ξεφτίλα πια;

Ο χρήστης και Ιατρός κος ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΣΜΑΣ (Stamatis Kasmas) έκανε την Πέμπτη 09/07/2020 την παρακάτω ανάρτηση από πολυκατάστημα της Θεσσαλονίκης:

“Η φωτογραφία είναι σημερινή, έξω από πολυκατάστημα στη Θεσσαλονίκη.

Σε περίμενα πολλή ώρα να σε γνωρίσω. Να σε ρωτήσω τι φηφίζεις, αν κάνεις ανακύκλωση, τι γνώμη έχεις για τους πρόσφυγες, για τα αδέσποτα, αν όταν τελειώσεις τον καφέ σου πετάς το ποτήρι έξω από το παράθυρο, αν βλέπεις shopping star και πολλά ακόμα.

Επειδή είχα νεύρα σκέφτηκα πολλά πράγματα για να διακοσμήσω το αυτοκίνητό σου. Γιατί δεν σκέφτεσαι κανέναν ρε κ@ριολη.

Ούτε εμένα όταν περπατούσα με πατερίτσες, ούτε τον πατέρα μου που περπατάει με π ούτε κανέναν άλλον. Μετά όμως είδα μέσα στο αυτοκίνητο τα παιχνίδια της κόρης σου.

Σε λυπάμαι φίλε μου, για την κατάντια σου. Εύχομαι η κόρη σου να ξεφύγει από τις νουθεσίες σου. Επίσης εύχομαι με κάποιο τρόπο να δεις αυτή την ανάρτηση.”

Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.