Νέα υπηρεσία στη νοηματική γλώσσα από τη ΔΕΗ
Ένα με το μέλλον της προσβασιμότητας
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΔΕΗ καταβάλει έμπρακτη προσπάθεια για την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πελατών, όχι μόνο μέσω της ικανοποίησης των αναγκών τους, αλλά στηρίζοντας και διευκολύνοντας και τις ευάλωτες ομάδες. Πριν μερικούς μήνες, ξεκίνησε την ανανέωση των καταστημάτων της, με πρώτο το κατάστημα Αμαρουσίου και στη συνέχεια το κατάστημα Καλλιθέας.
Εξυπηρέτηση στη δική σου γλώσσα
Σε συνέχεια των παραπάνω πρωτοβουλιών, η εταιρεία έρχεται τώρα να δώσει λύση στη δυσκολία που αντιμετώπιζαν τα άτομα με προβλήματα ακοής με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, λανσάροντας μια νέα υπηρεσία με επικοινωνία στην ελληνική νοηματική γλώσσα για κωφούς και βαρήκοους. Έτσι, υφιστάμενοι αλλά και δυνητικοί πελάτες της ΔΕΗ μπορούν πλέον να κλείσουν ραντεβού για βιντεοκλήση με εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την ελληνική νοηματική γλώσσα.
Για όσους δεν γνωρίζουν την ελληνική νοηματική, υπάρχει η δυνατότητα live υποτιτλισμού των λεγομένων του εκπροσώπου της ΔΕΗ στα ελληνικά με αναγνώριση κάποιων ειδικών αγγλικών όρων, όπως e-bill, dei.gr και kWh. Ο υποτιτλισμός βασίζεται σε Τεχνητή Νοημοσύνη αυτοματοποιημένης εκμάθησης με στόχο τη συνεχή βελτίωσή του. Επιπλέον, σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί να στείλει κάποιο έγγραφο ή μήνυμα κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης μπορεί να το κάνει μέσω του chat της εφαρμογής.
1. Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, e-mail, αριθμός κινητού)
2. Λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης (OTP) για ταυτοποίηση
3. Επιλέγει τον λόγο της επικοινωνίας: Συμβάσεις / Διακανονισμοί / Λογαριασμοί
4. Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προγραμματιστεί το ραντεβού
5. Λαμβάνει SMS επιβεβαίωσης προγραμματισμού του ραντεβού & e-mail με τα στοιχεία εισόδου
Ανακαλύψτε τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ εδώ: https://serviceforall.dei.gr/