Δημιουργία Μητρώου ΑμεΑ από τον Δήμο Άργους Μυκηνών
Ο Δήμος Άργους Μυκηνών στο πλαίσιο της στήριξης και διευκόλυνσης των ΑμEΑ δημοτών του, προσκαλεί τους πολίτες να συμμετέχουν στην καταγραφή και τη δημιουργία Μητρώου ΑμΕΑ του Δήμου, με σκοπό ο Δήμος να έχει πλήρη εικόνα του αριθμού των ΑμΕΑ δημοτών του και τα είδη αναπηρίας αυτών.
Στόχοι της καταγραφής αυτής είναι:
- Πολιτική Προστασία σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών
- Βελτίωση συνθηκών διαβίωσης Ατόμων με Αναπηρία
- Καταγραφή τύπου αναπηρίας ή προβλημάτων υγείας (για υπερήλικες) για την διευκόλυνση των ΑμΕΑ ανάλογα με τις ανάγκες τους (πχ χρήση συσκευών που λειτουργούν με ρεύμα,) με τη συνδρομή του Δήμου μέσω του Κοινωνικού του προγράμματος για τα ΑμΕΑ, της Βοήθειας στο Σπίτι και λοιπών Φορέων και Εθελοντών.
- Διευκόλυνση ΑμΕΑ για δημόσιες υπηρεσίες
- Άμεση επέμβαση Κοινωνικού Λειτουργού , Ιατρού ή Νοσηλευτή ,Αστυνομίας και Πυροσβεστικής σε έκτακτες ανάγκες.
- Άμεση ενημέρωση από τον τομέα των ΑμΕΑ του Δήμου σε συνεργασία με τα Κέντρα Κοινότητας για τρέχοντα προγράμματα ,υπηρεσίες και δικαιώματα των ΑμΕΑ.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλέσετε στον τομέα ΑμΕΑ του Δήμου με την κα Νανοπούλου στο τηλέφωνο 2751360076 , 6996204106 κάθε Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη 10:00-13:00 ή με τον υπεύθυνο του Δήμου για τα ΑμΕΑ, κο Γιαννακόπουλο στο 6974407047.
Τα στοιχεία που θα καταγραφούν θα είναι προστατευμένα βάση του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και η χρήση τους θα είναι αποκλειστικά για τον Δήμο.
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταγραφή:
- Αντίγραφο πιστοποίησης αναπηρίας ΚΕΠΑ
- Φωτοτυπία ταυτότητας