Επικαιρότητα

Γιαγιά 102 ετών έκανε την 2η δόση του εμβολίου [video]

«Για να ελευθερωθούμε από την πανδημία, όπως ελευθερωθήκαμε και το 1940»,  δήλωσε η ίδια

Περήφανη που έκανε το εμβόλιο δήλωσε η κυρία Αρετή Βούγια από το Πεντάλοφο Κοζάνης που σήμερα έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου, στέλνοντας το μηνυμα της ελευθερίας από τον κορωνοϊό, όπως δήλωσε η ίδια στην κάμερα της ΕΡΤ.

Η κ. Αρετή, πήρε μέρος μαζί με άλλες γυναίκες της Πίνδου, στο έπος του 40. Έζησε πολέμους και στερήσεις, για να μπορεί σήμερα να δώσει το δικό της «μήνυμα ελευθερίας» στους Έλληνες, συμβουλεύοντας όλους να κάνουν το εμβόλιο «για να ελευθερωθούμε από την πανδημία, όπως ελευθερωθήκαμε και το 1940», όπως δήλωσε.

Πηγή
www.protothema.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.