Επικαιρότητα

Έκκληση για αίμα απευθύνει το Νοσοκομείο Παίδων «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού»

Μείωση των αποθεμάτων αίματος έχει προκαλέσει ο κορονοϊός με το Νοσοκομείο Παίδων «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού» απευθύνει έκκληση σε εθελοντές αιμοδότες προκειμένου να διασφαλιστεί η επάρκεια σε αίμα.

Ποιοι μπορούν να δώσουν αίμα

  • Όσοι δεν έχουν αιμοδοτήσει τους τελευταίους 3 μήνες
  •  Όσοι είστε υγιείς και δεν είχατε κάποια ίωση τις 2 προηγούμενες εβδομάδες
  • Εάν τις τελευταίες 2 εβδομάδες δεν ταξιδέψει στο εξωτερικό ή στις περιοχές της Ελλάδας που εντοπίστηκαν κρούσματα κορονοϊού.
  • Εάν δεν ήρθατε σε επαφή με ασθενή ή κρούσμα κορονοϊού τις τελευταίες 2 εβδομάδες.

Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού»

Πηγή
www.infokids.gr
Αντιστοιχισμένο

Σχετικά Άρθρα

Back to top button
Επισκόπηση Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Μπορείτε να προσαρμόσετε όλες τις ρυθμίσεις cookie σας μεταβαίνοντας στις καρτέλες στην αριστερή πλευρά.